Hur gick detta till...?

Ja så står man då där, kan ja gå med på...
Men va fan, ska jag upp där...näääh! ja ångrar mig måste hem fixa en grej med datan sen hjälpa morfar att så grönsaker. - Men det är ju december kim?
- Ja men eeeh....faaa...aaan.

outfit;
Röd palestina sjal
Vinterjacka av modell bomber stuk samt päls
Jeans från Jack&Jones
Mammas stickade raggsockar
Fila skor    




Men det va faktiskt ett äventyr jag skulle vilja göra om. Hur töntigt det än verkar å mindre hur det ser ut så var det helt underbart att sitta där uppe på hästen en vacker morgon dag under julstressen.
Så nu kan ni ju kopiera bilden å dra upp i passande tillfälle. Ja bjuder på den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

faan va det verkar vara poppis bland er killar att hoppa upp på hästryggen...go for it

2009-02-08 @ 19:22:09
Postat av: Bella

Hahaha klockrent :D

2009-02-10 @ 14:29:46
Postat av: Madde

hahahahahahahahaha alltså du kim, du ser mäkta nöjd ut. du jag behöver ditt nya nummer också

2009-02-11 @ 00:01:53
Postat av: Mammii

Åh gud vad jag älskar dig. Den minen du har där, lite småfinurlig, lite skojskrajsen...det är du i ett litet nötskal. Jag är stolt över att du klev upp på hästen.

Kramar i massor till dig (och Helena som gav dig chansen att prova)

2009-02-15 @ 18:19:55
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0