Känner mig som en gris.

Hej,
Senaste veckan har mitt liv sett ut som en lunchmeny, ungefär som på ett kebab hak. Jag är en lunchmeny! Jag känner mig som en stoppad sushirulle allvarligt talat. Det är fan mat hela tiden just nu. Jag längtar efter dagar där jag inte behöver äta. Just nu ska jag äta minst 3500 kcal om dagen. Hur fan ska det gå till?



Tattoo Meltdown har dratt igång & firar 5-års jubileum. Dit ska jag imorn med Heléna. Vi ska även Ätaaaah...jippiiii !!
Sen gå på Bio "Män som hatar kvinnor" förmodligen en tung rulle...annars kan jag ju alltid tröst äta lite.
Första veckan uppe på gymmet har gått fint, jag har verkligen saknat mitt andra hem. Synd bara att man tappat nästan allt efter min trevliga månadssjuka. Jag har även gett fredagen tid till sveriges underbara A-kassor. JAG SKA BYTA!
Sen fick jag reda på att jag är mer än överdrivet berättigad att kunna söka till fritidsledar utb. i höst, va lite nervös för mina slutbetyd där men de va ju som sagt lugna puckar. Så jag ska tillbringa mina närmaste 2 år att plugga, jag vet inte riktigt hur jag känner inombord men jag vet ju hur kul det kommer att bli. Det säljs ju & är en väldigt rolig & bra kurs. Synd bara att man som resten av Sverige måste ta studielån, kul att börja sitt nya liv med studieskulder. Men det är bara bita ihop...värsta fall får det bli bankrån :)

Sen har mina fingrar kliat den sissta tiden på en iphone, tror nog det var min käre morbror som utlöste mitt BEHOV av just denna pryl. Fast när jag tänker efter så förvånar det mig att jag inte redan har en. Så som jag väntat & följt iphonens väg till lansering. Men nu får det nog bli dags, specielt när en viss person råkat tappa sin lur i toaletten. Då måste man ju ställa upp med att erbjuda sig sin egen. Rent tekniskt sätt så måste ju jag då köpa ny ...visst är det så? frågan är bara om det är värt att ta en 8 GB eller 16 GB..Svart eller Vit? ja skit sam igentligen...



Förövrigt letar jag efter en stilren kavaj till min Farbror & hans blivande frus bröllop som äger rum inom snar framtid. Tanken var att min Moster skulle fått sy upp en tyckte jag....det tyckte inte hon! Så nu får jag springa omkring & leta å leta & åter leta i kylan, blåst  samt livsfarliga REA-tanter med tegelstenar i handväskan som vapen. Jaah...tänk på det när jag ligger slagen gul & blå på sjukhus efter att ha befunnit mig på fel plats vid fel tillfälle. Det är vanligare än man tror, jag har vart med om det förr. Dock inte misshandlad men tegelstenhandväskor men gott å väl blivit påkörd av en blodtörstig rollator ägare som oxå ville fynda strumpor under mellandagsrean. Jävla sätt alltså... 



Akta! dom ser bara snälla ut för att få lättare tillgång att kunda våldgästa REA varorna före alla andra.
Får dom inte som dom vill så skyr dom inga medel alltså, dom ska dit till villket pris som helst. Mitt tips till er är att fly!

Run For Your Life!!

Kommentarer
Postat av: Fjällräven

Vad bra det låter med att betygen räcker. Skönt att slippa plugga i sommar.

Mats å jag ska också på bio imorgon, Mäns om hatar kvinnor, ska bli intressant att se om den är lika bra som boken.

Kram på dig lille going/Mammii

2009-02-27 @ 21:42:14
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0