Nu är det spikat!

Efter mycket letande, läsande & otroligt mycke ögongnuggande så verkar min totala zoobutiks visit varit helt onödigt.
Jo jag va ju inne i en sådan härom veckan & skämde ut mig, som vanligt!
så här gick det till:


Kim: - Heeej, hej! DU jaaa har ju en liten fråga va!
Ja ska ha en manet i ett akvarium har ni sånt?
 

Zootjejen: - Öhhh nej!

Så gick det med mina planer att punga loss en lagligt & hålla upprättelse i havet, men icke! Så nu återstår bara ett alternativ, Unda badstrand ute hos farsans husvagn. Där är det saltvatten då ska det la gå & hitta nån manet där ute. Härmed börjar expedition manet jakt. Frivilliga kan höra av sig i jakten på den perfekta bränn maneten. Kommer inte kunna nås på telefon under tiden juni-september då jag förmodligen ligger på sjukhus i koma efter att fanskapen gått ihop sig i sammlad trupp med motattack.




Kommentarer
Postat av: bella

Haha du e galen :D

2009-01-30 @ 22:11:08
Postat av: Din Farbror...

Gojje, skit i maneten & skaffa dig ett riktigt husdjur istället.....

Införskaffa en rutpyton så skall du få se hur man tar ett byte :-)

In med en pinky (död råttunge) & se på ett skådespel.



You're call !





Vi ses snart, typ nästa Lördag och gör inget som inte jag skulle egentligen ha gjort.....jag lovar........

Fabro MaCu

2009-01-31 @ 00:27:51
URL: http://ljunghans&att.comradio
Postat av: Anonym

sett filmen seven pounds?

där har will smith en manet i akvariumet och de ser galet snyggt ut! haha

2009-02-05 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0