Vårdag

Idag har det märkts att våren faktiskt kommer att komma även till Sverige i år. Tidigare har ju tveksamheterna funnits där med fallande snö för inte mindre än 2 veckor sen. Jag har idag varit med flickan på vår skor jakt. Jag hitta inga, dock blir det inga BB dojjer iaf, dom va fula & satt värre än en Kines i ett smugglingsfartyg.

Jag har dock skickat efter ett par:

Shoe The Bear...Kanske 2008 års coolaste doja! Ett dansk bolag som står för street designen. Dock har dom bara 3 återförsäljare i hela världen & ute i god tid som man alltid är så har man ju så mycket att välja mellan. Det blev ett par av dessa.



För att slippa frakten på 90 spän så var det inte någon värst stor tvekan på att kasta ner en mycket vacker halsduk av märket Whyszeck oxå. Kan ju inte direkt påstå att jag väntar tills nästa höst då jag kan börja använda min halsduk. Men nu finns den i min ägo som sagt.



I söndags fick jag desutom en Fredd Perry T-shirt & en långärmad randig Blueprint tröja av Heléna, hon är allt bra snäll. Ibland lönar det sig att ha en flicka som jobbar på MQ :)

Idag som alla andra gånger vi är ute så springer vi alltid in på MQ, hittade 2 st vardags t-shirts där för snuskigt billig peng av märket Emilio. Sen av ren gentlemanaskap fick hon ett par solglasögon av mig som hon ändå tänkt köpa. Det blev en billig affär för mig dock dyrare för henne när jag erbjöd mig att hon kunde få köpa ett par nya Pilgrim brillor åt mig. Hon gick inte med på det.








3 helt vanliga men ändå rätt fräscha små ting. Görs bra på en kropp som min. Nu återstår enbart vårskorna & bröllops outfiten. Ska försöka få tag på en snygg stor Bag. Får inte va för dyr & inte för vanligt märke, har desutom satt morfar på span att kolla på såkallade Hästköpar plånböcker, hittade en grymt snygg Bläck plånbok idag på MQ men känner att 599 spän inte är min starka sida att punga ut en simpel plånbok av modell ASstor! Hittade tyvärr ingen bild på någon av deras plånböcker eller kortetuier. Men snygga är dom iaf.

Nu skall jag somna in till P3 Dokumentär.

Kommentarer
Postat av: Mammii

Väldigt snygga kläder och skorna var skitsnygga, Jimmie kommer bli avundsjuk.

Våren är nog på väg här också, snödjupet har minskat från 60 cm till 58 cm =D

Längtar efter dig och min högsta önskan är att du (ni) kommer hit.

Pussar och kramar i massor/Mammii

2009-03-12 @ 07:28:00
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0